Mikare CRM Eesti keeles
In English
LOG IN
Intranet, Kliendihaldus, CRM...ERP Teooria Uudised Toetus Kuidas kasutada? Hinnad Portfolio Kontakt

Ehita24 case study


Ettevõtte kirjeldus:

www.Ehita24.ee on asutatud 2007 aastal. Ehita24 on ehituskaupade portaal, mis on suunatud peamiselt jaekliendile. Ettevõttel ei ole oma kontorit ning tööd teostatakse kodukontoritest hajusalt üle Eesti. Seoses töömahtude kasvamisega suurenes vajadus ühtse kommunikatsioonikeskuse järele, kus kõik ettevõtte tööga seotud info oleks koondatud. Sagenesid omavahelised telefonikõned kontaktandmete otsinguteks ning töös tekkis tõrkeid ja pidevaid ülerääkimisi. Ettevõttes on igapäevaselt tööga seotud alla 10 inimese.

Lahenduse kirjeldus:
Peamiseks küsimuseks on klientide, hankijate ja oma personali suhtluse sidumine konkreetse tellija konteksti selliselt, et hiljem on võimalik kiiresti üles leida olulisi kokkuleppeid. Kõrgema klienditeeninduse taseme jaoks peab saama infot talletada lihtsalt, et järgmisel korral oleks võimalik teisel klienditeenindajal kliendiga kergelt suhelda.

Ehita24 kasutab Mikare CRM lahendusest:

  • Firmad
  • Kontaktid
  • Ülesanded
  • Kohtumised
  • Telefonikõned
  • Emailid
  • Dokumendid
  • Tellimused
  • Müügivõimalused
  • Raportid

Õiguslikult on kasutajad jaotatd 2-e gruppi - administraatorid ja kasutajad. Inimesi on ettevõttes alla 10 ja nende töö on seotud vahetult kliendi teenindamisega seotud infoga. Seega on vajadus näha ja viia muudatusi sisse andmetesse pea kõigil töötajail. Administraatorite roll on kontroll ja seadistus, et inimesed kogemata eksida ei saaks. Samuti uute olukordade toetuse konfigureerimine.
Finantskontroll on lahendatud hetkel läbi eraldiseisva finantstarkvara ja sisseostetava raamatupidamisteenuse.

Mis muutus:
Veebipõhisus rakendusel annab võimaluse olla liikuv ning töötada aktiivselt väljaspool kontorit. Piisab suvalisest arvutist, milles töötab Internet Explorer ja juba on võimalik oma tööd jätkata. Üksiku arvuti osatähtsus on meie ettevõttes viidud ääretult madalaks. Töö jälgmine muutus lihtsaks. Mikare CRM oskab välja pakkuda valitud tegevused just vajalikus fookuses, see ongi süstemi väga suur kasu. Otsida saab vähimate andmete alusel, süsteem ise oskab pakkuda õigeid andmeid.


Pealeht   /  Portfolio   /  Ehita24 case study
mikare.net EMARKETING
MIKARE ASK
MIKARE CSI
MIKARE SMS
MIKARE CMS
MIKARE ESHOP
MIKARE CRM
MIKARE WebFTP
MIKARE IT
MIKARE HOSTING