Mikare CRM Eesti keeles
In English
LOG IN
Intranet, Kliendihaldus, CRM...ERP Teooria Uudised Toetus Kuidas kasutada? Hinnad Portfolio Kontakt

Artikleid CRM teemadel

Äripäeva seminar Kuidas meeldida klientidele süsteemselt (kliendihalduse ehk CRM tarkvara abil)?
Toimus 31.08.2006

"Kliendid eeldavad, et me teame nendest rohkem, kui nemad ise teavad. Aga kas me teame?
Loe ettekannet: http://www.aripaev.ee/temp/seminar/31082006/06.ppt

Mikk Orglaan
Mikare Baltic tegevjuht

 

"Kliendihaldus on muutumas meie igapäevatöös järjest olulisemaks töövahendiks. Kui palju anname me tegelikult ettevõtte infosüsteemile ja kliendihaldustarkvarale vastutust?"

Loe kogu artiklit: "Infosüsteem vähendab unustamist ja vabandamisi" Äripäev, 16.12.2003

Mikk Orglaan
Mikare Baltic tegevjuht

 

"Oleme ka ise Kaubanduskojas kogenud, et kui ühiskond liigub internetikiirusel, ei tohi meie liikuda teokiirusel."

"Kokkuvõtlikult võib öelda, et lähema uurimise tulemusel selgub, et kliendid käituvad hoopis teisiti, kui me esmalt oleks osanud arvata. Kliendibaasides peituv informatsioon on äärmiselt väärtuslik ning selle analüüsimine vältimatu."

Loe kogu artiklit: "Klientide lojaalsusest" Kaubanduskoja TEATAJA, esmaspäev, 16.juuni 2003 (.pdf)

Andreas Kaju
Kaubanduskoja turunduse projektijuht

 

"Kõikvõimalikud operatiivsüsteemid alates kassasüsteemidest, majandustarkvarast ja lõpetades moodsa CRM-tarkvaraga kätkevad endas palju andmeid, mida on ärianalüüsi (Business Intelligence) vahendite abil võimalik infoks ja teadmisteks vormida. Esimene tähelepanek ütleb, et Eesti ettevõtted kasutavad neid võimalusi tähelepanuväärselt vähe. Ärianalüüs, kui ettevõtte juhtimise valdkond ja ärianalüüsi vahendite (tarkvara) kasutamine, on ka edukate ettevõtete puhul alles lapsekingades."

Loe kogu artiklit: "Klientide lojaalsus ja elukaar" Director, aprill 2003 (.pdf)

Indrek Saul

 

KPMG kliendisuhete juhtimise konsultant
"Kliendisuhete juhtimine (CRM) võimaldab ettevõttel leida oma võtmekliendid ja neile keskenduda - seeläbi tõuseb ettevõtte kasumlikkus tunduvalt."

Loe kogu artiklit: "Võtmekliendid toovad põhikasumi" Äripäev, 06.05.2002 (.pdf)

Indrek Saul
KPMG kliendisuhete juhtimise konsultant


Pealeht   /  Teooria   /  Artikleid CRM teemadel
mikare.net EMARKETING
MIKARE ASK
MIKARE CSI
MIKARE SMS
MIKARE CMS
MIKARE ESHOP
MIKARE CRM
MIKARE WebFTP
MIKARE IT
MIKARE HOSTING